Saturday, December 25, 2010

2011 akan datang

Sudah lama tak menulis di blog ni. Hari ini Sabtu, 25 disember 2010. Cuaca di luar rumah hujan lebat sejak pukul 8 pagi lagi. Cadangnya nak pergi ke kolam air panas Ulu Tamu pagi ni, salah satu aktiviti kegemaran aku di hari cuti. Kalau tak hujan boleh juga memotong rumput kat depan tu, dah hujan macam ni melepak sahaja lah di rumah melayari internet dan membaca. Dapat juga aku post kan sedikit catatan dalam blog ni yang agak lama juga tak di update.

Semalam aku dah ubah sedikit susunan pokok-pokok di depan rumah tu supaya tak nampak serabut sangat. Tahun baru akan muncul dalam masa seminggu lagi. Di dalam kepala tu dah ada lah perancangan yang aku nak buat pada tahun depan. AlHamdulillah tahun 2010 berjalan dengan lancar. 2011 nanti aku akan perbaiki lagi apa yang dalam perancangan dan menambah lagi beberapa lagi langkah dalam memperkasakan diri. Mungkin nanti aku boleh ceritakan tentang perancangan setahun dalam post yang akan datang. Terima kasih kerana sudi membaca!





Hujan..


No comments:

Post a Comment